A legjobb makrotáp eloszlás a fogyáshoz

A fogyás tudománya Kép forrása: iStockPhoto Általánosan elfogadott vélemény, a legjobb makrotáp eloszlás a fogyáshoz a súly optimalizálása fontos egészségügyi paraméter.

A túlsúly és az elhízás szorosan összefügg számos egészségügyi állapot magasabb kockázatával, a ráktól a szív- és érrendszeri betegségeken át a pszichés állapotokig, például a depresszióig.

A fogyás alapja természetesen a kalóriadeficit, vagyis hogy az ember kevesebb kalóriát vigyen be a szervezetébe a nap folyamán, mint amennyit eléget. Azonban bárki bármit is mondjon, egyáltalán nem mindegy, hogy az az energia milyen tápanyagokból származik.

Sajnos a túlsúly és az elhízás aránya évtizedek óta folyamatosan növekszik az Egyesült Államokban. A kép azonban sokkal összetettebb, mint a súly.

a legjobb makrotáp eloszlás a fogyáshoz

Az utóbbi években a zsírt egyre kevésbé tekintik statikus energiaraktárnak és sokkal inkább összetett endokrin funkciójú szervnek.

Valójában a zsírsejtek több szabályozó tényezőt például gyulladásos a legjobb makrotáp eloszlás a fogyáshoz válthatnak ki, és ezáltal számos fiziológiai folyamatot befolyásolhatnak.

Fehérje, szénhidrát és zsír: ennyi kell belőlük, ha gyorsan akarsz fogyni - Fogyókúra | Femina

Sőt, szerepet játszik a specifikus zsírprofil, annak elhelyezkedését és szekréciós profilját tekintve. Széles körben elfogadott, hogy a zsigeri zsír a belső szerveket körülvevő és néha hasi zsírnak nevezett magasabb kockázati profillal rendelkezik, mint a felesleges bőr alatti zsír.

a legjobb makrotáp eloszlás a fogyáshoz

Ha túlsúlyos és változtatásokra vágyik, felmerülhet a kérdés, hogy mik a legfontosabb tényezők, amelyeket figyelembe kell venni, amikor elindul a fogyás útján. Ez a cikk az étrend, a testmozgás és a kortárs támogatás szerepével foglalkozik a fogyás elérésében és fenntartásában.

Keressen haladást az étrendben! Fitness

Az étrendből nyert energia nagyon gyakori mértékegységét Kalóriának nevezzük. Optimális kalóriabevitelünk számos tényezőtől függ, beleértve az életkort, a nemet, a genetikát és az aktivitás szintjét.

a legjobb makrotáp eloszlás a fogyáshoz

Kalóriahiány a fogyáshoz Általában, ha a felesleges kalóriákat elfogyasztják, az energiát zsírként tárolják. Így a fogyás elérése érdekében elengedhetetlen a kalóriahiány rendszeres elérése ez azt jelenti, hogy az előírtnál kevesebb kalóriát kell bevenni diétával.

A kalóriahiány fenntartása esetén a test megégeti a tárolt zsírt, hogy megszerezze a fennmaradó energiaigényt.

Az összes kalória megegyezik?

Összességében a jelentős biztonságos fogyás eléréséhez úgy tűnik, hogy energiahiányra van szükség, minimális napi kcal - nőknél 1 és kcal - 1 férfiaknál. Az egyik legelterjedtebb fogyásszabály az, hogy kcal kumulatív energiahiányra van szükség testtömeg-veszteség kilónként Ez megmagyarázhatja azt is, hogy a férfiak miért fogyhatnak többet, mint a nők egy adott energiahiány miatt, mivel a nők általában több testzsírot tartalmaznak, mint a hasonló testtömegű férfiak.

HÁZI ZSÍRÉGETŐ - gyors és olcsó

Fotóhitel: Rita Eisenkolb Pixabay Kalória fehérjéből, zsírból és szénhidrátból A fehérje és a szénhidrát mindegyike 4 kalóriát tartalmaz grammonként, míg a zsír 9 kalóriát tartalmaz grammonként. Sokan kíváncsiak arra, hogy a fogyás szempontjából számít-e az a makrotáp-eloszlás, amelyen keresztül a kalóriákat megszerzik.

Fogyás teljes étrend, ez is érdekes lehet A legjobb makrotáp-eloszlás a fogyáshoz

Fizikailag: "a kalória egy kalória". Miert van az? A kalória egy kalória. Pusztán termodinamikai szempontból ez egyértelmű, mert az emberi test vagy valóban bármely élő szervezet nem tud energiát létrehozni vagy elpusztítani, hanem csak energiát alakíthat át egyik formából a másikba.

Keresse meg a haladást az étrendben!

Az étrendi kezelések közötti energiamérleg összehasonlításakor azonban emlékeztetni kell arra, hogy az étrendi energia egységei metabolizálható energia és nem bruttó energia.

Ez talán nem szerencsés, mert az anyagcserélhető energiát sokkal nehezebb meghatározni, mint a bruttó energiát Egyes tanulmányokban kimutatták, hogy az egyik makrotápanyag helyettesítése egy másikkal statisztikailag szignifikáns hatást gyakorol az energiaegyensúly egyenletének kiadási felére.

Ezt figyelték meg legtöbbször a magas fehérjetartalmú étrendek esetében. A bizonyítékok azonban azt mutatják, hogy az energiafogyasztás különbsége kicsi, és valószínűleg a magas fehérjetartalmú vagy alacsony szénhidráttartalmú étrend és a magas szénhidráttartalmú vagy alacsony zsírtartalmú étrend között jelentett súlycsökkenés kevesebb mint egyharmadát teheti ki.

Fontosak-e a kalóriák a fogyáshoz?

Mint ilyen, a kalória egy kalória. További kutatásokra van szükség azon mechanizmusok azonosításához, amelyek nagyobb fogyást eredményeznek az egyik étrendnél, mint a másiknál. Összefoglalva, jól megalapozott, hogy a fogyáshoz jelentős kalóriadeficit elérése szükséges.

A siker változhat a specifikus makrotápanyagok összetételétől függően, néhány tanulmány szerint a fehérje szénhidráttal és zsírral történő helyettesítése jelentős előnyökkel járhat.

Gyakorlat A testmozgás kalóriákat használ fel, így a rendszeres testmozgás különösen ami fenntartja a kalóriahiányt megkönnyítheti a zsírégetést.

a legjobb makrotáp eloszlás a fogyáshoz

Az étrendi beavatkozás és a kalóriahiány hiányában azonban nem valószínű, hogy jelentős fogyás következne be. Szakértők kifejtik, hogy "a jelenlegi szakirodalom alapján, hacsak az aerob edzés teljes mennyisége nem túl magas, klinikailag jelentős súlycsökkenés nem valószínű.

Összefoglalva: a testmozgás számos más egészségügyi előnnyel jár, és segíthet a fogyás támogatásában az étrendi beavatkozásokkal együtt. Egyéb változók Mindannyian egyének vagyunk, és mint ilyenek azt tapasztalhatjuk, hogy ami az egyik számára a legmegfelelőbb, az nem biztos, hogy a másik számára a legjobb.

Ez vonatkozik a fogyásra is.

a legjobb makrotáp eloszlás a fogyáshoz

Például előfordulhat, hogy egyik személynek nincs szüksége társak támogatására a fogyás sikeres elvesztéséhez és fenntartásához, míg egy másiknak kivételesen hasznos lehet. Tény, hogy a jelentős fogyás eléréséhez jelentős kalóriadeficitre van szükség, és a testmozgás elősegítheti a fogyókúrát az étrenddel együtt.

Ha a kevésbé kézzelfogható, mentális változókról van szó, akkor minden egyes embernek meg kell találnia, hogy mi a számára legmegfelelőbb. Fogyás fenntartása Sajnos sokan fogynak csak azért, hogy visszaszerezzék annak nagy részét, ha később még többet sem.

Úgy tűnik, hogy az életmód módosítása iránti folyamatos elkötelezettség segíthet. A fogyás fenntartása idővel könnyebbé válhat.