Lehet fogyni tésztával?

Hogyan lehet fogyni spagettivel

fogyás tippek egészséges módon balett szép a fogyáshoz

Írta: Váczy Anikó Az új kutatások eredményének garantáltan örülni fogsz! Ha fogyókúrázó ismerősöd tésztát eszik vacsorára, biztosan kiborulsz, és jó eséllyel próbálod megtanítani az egészséges táplálkozás alapjaira.

Mi az ideális kalóriatartalom fogyáshoz?

A tészta sosem számított fogyókúrás ételnek, de a trendi ketogén diéta egyenesen ellenségnek kiáltotta ki. A BMJ Open című szaklapban publikált új tanulmány azonban az egészséges étrend részévé teheti ezt a finom szénhidrátot.

fogyókúrás étkezés kész nyomon követni a makrókat a fogyás érdekében

A kutatók ugyanis azt találták, hogy igenis lehet tésztával fogyni. A kutatás eredeti célja az volt, hogy eldöntsék, ez az étel felelőssé tehető-e az elhízásért vagy sem.

  1. Lefogy a t25
  2. Jó hír a tésztaimádóknak, így lehet a spagettivel fogyni - Ripost Spagettik fogyás
  3. Tru egyensúly fogyás flowood ms
  4. Reggeli Bruschetta tojáslepénnyel 1 tojást 2 evőkanál újhagymakarikával és evőkanál bazsalikommal és petrezselyemmel összekeverünk, sózzuk és borsozzuk.
  5. Szerző: Ripost Egy vizsgálat beigazolta, amit az olaszok már régóta állítanak: a spagetti nem hizlal: aki hetente háromszor is eszik belőle, 12 hét alatt fél kilót dob le.
  6. Megfázásos tünetek fogyás

Ehhez 32 korábbi vizsgálat adatait dolgozták fel, amelyek során összesen résztvevőn tesztelték a tészta táplálkozási hatásait. A GI-diétát folytatók tésztára cserélték a hogyan lehet fogyni spagettivel evett szénhidrátot, és meglepő módon, nem híztak, hanem fogytak.

A glikémiás index nem más, mint 1 és közötti érték, amely vércukorszintre gyakorolt hatása szerint osztályozza az élelmiszereket. Tehát nem azt jelzi, hogy mennyi szénhidrát található az adott ételben, hanem azt, hogy milyen ütemben szívódik fel belőle a szénhidrát.

Kapcsolódó cikkek

Biztosan számodra sem meglepő, hogy magas GI-vel rendelkeznek a feldolgozott ételek és a finomított szénhidrátok, mint amilyen a fehér rizs, a fehér kenyér és a krumpli. Az alacsony glikémiás indexű ételek, mint a zöldségek többsége, a tejtermékek, a bulgur és a zab, lassan felszívódó szénhidrátokat tartalmaznak, amelyek hosszú időre adnak teltségérzetet.

A magyar nők sokat csodálkoznak azon, hogy olasz nőtársaik milyen karcsúak annak ellenére, hogy tésztát esznek tésztával. Hiszen a spagettiben, pennében és társaikban rengeteg szénhidrát van, ennek ellenére a mediterrán asszonyok tökéletes alakkal rendelkeznek.

A tészta glikémiás indexe jelentősen függ elkészítési módjától. A főzési idő növelésével ugyanis GI-je is folyamatosan növekszik, így a vércukoremelő hatása is.

Szerző: Ripost Egy vizsgálat beigazolta, amit az olaszok már régóta állítanak: a spagetti nem hizlal: aki hetente háromszor is eszik belőle, 12 hét alatt fél kilót dob le. Alultápláltságot jelent.

Jól átfőve magas a GI-je, közepesen átfőve közepes; míg teljes kiőrlésű és durum változata alacsony GI-t jelent. Okosan felhasználva tehát a tészta nem az ördögtől való, és igenis része lehet a kiegyensúlyozott étrendnek.

A kutatásban résztvevők félcsészényi tésztából heti 3 adagot kaptak.

Ma van Márta napja!

A tésztaevők 12 hét elteltével kicsit többet fogytak, mint azok, akik mellőzték a diétájukból ezt az ételt. Természetesen a fogyás mértéke nem volt hatalmas, de minden kiló számít. A kutatók szerint a siker kulcsa az alacsony GI-diéta, és nem önmagában a tészta fogyasztása. A résztvevők hatékony segítséget kaptak, hogy egy igazán kiegyensúlyozott fogyókúrás étrendet tarthassanak, elkerülve a sóvárgást.

elveszíti a hasi zsír rutinját Mlis természetes fogyás

Ám az egyértelműen bebizonyosodott, hogy a tészta nem ellenség. Tehát nem biztatunk arra, hogy ezentúl minden egyes étkezésed tésztából álljon, de nem kell messzire kerülnöd ezt a finom ételt. A kutatásban résztvevők is mértékkel, kisebb adagokban fogyasztották, és természetesen figyeltek a többi hozzávalóra is.

Ezek is érdekelhetnek

Sok zöldséget, csirkemellet vagy halat érdemes hozzáadni, a darált vörös húsok és a zsíros sajtok helyett. A táplálkozási szakértők az alábbi arányban ajánlják fogyasztását: fél tányér zöldség, negyed tányér durum- vagy teljes kiőrlésű tészta és a fennmaradó negyedrészre sovány fehérje.

a fogyás műveletei Csak fogyni akarok

Ha így hogyan lehet fogyni spagettivel, garantáltan nem fogsz hízni tőle. Fotó: RF.