"+_NEWS_RATING_YOU_DONT_LIKE_THIS_ARTICLE+"

Különböző testtípusok a nők fogyás

A tested keményen érzi magát; Erős vagy. Az endomorf lassú anyagcseréje biztosítja, hogy legalább zsírtömeget nyerjenek. A testtípus további jellemzői a következők: Széles csontszerkezete van; Problémái vannak a zsíros tömeg elvesztésével; Széles csípője van; Keskeny bokája és keskeny csuklója van; Sok zsír van az egész testében; Puha és kerek test; Könnyen megnöveli a zsírt és az izomtömeget; Nem vagy ilyen hosszú; Az izmait nem igazán határozza meg; Széles mellkasod van.

Még több termék Hogyan egyél és eddz, ha ektomorf vagy? Az ilyen testalkattal rendelkezőknek magasabb a szénhidrát-toleranciájuk, ezért nehezebb hízniuk, ha híznak is, a has köré rakódik le a felesleges zsírréteg - mondja PhD.

Különböző testtípusok a testépítéssel kombinálva Most már meg tudta állapítani, hogy e különböző testtípusok közül melyik felel meg a legjobban. A nagy kérdés természetesen az, hogy a testtípusod befolyásolja-e a testépítés teljesítményét.

Például az, hogy milyen mértékben tudja megnövelni az izomtömeget a testtípustól függően, vagy a testtípustól függetlenül eljuthat-e a csúcsra? És alkalmasak-e az edzés- és táplálkozási programok minden testtípusra? Megtudjuk Önnek! A mezomorf rendelkezik a legtöbb potenciállal Elméletileg akkor Röviden: nincs minden testtípusnál azonos lehetőség a testépítés csúcsának elérésére. Genetikailag elmondható, hogy a mezomorf testtípusú embereknek nagyobb az esélyük a sikerre. Ez azonban nem azt jelenti, hogy minden olyan mesomorph, aki ajánlatot tesz a testépítés címére, valóban megnyeri az endomorphot és az ectomorphot.

különböző testtípusok a nők fogyás hogyan lehet fogyni az emberének

Ők is elérhetik a csúcsot, feltéve, hogy a táplálkozási és edzési ütemtervet testtípusukhoz igazítják. Megmagyarázza, hogy mit kell keresnie, ha meg szeretné tekinteni a különböző testtípusokat a testépítéssel kombinálva. A különböző testtípusok a testépítéssel kombinálva: Az ektomorf Az ektomorf test általában nagyon alkalmas az állóképességi sportokhoz, például a kerékpározáshoz és a futáshoz, és kisebb mértékben az erősportokhoz.

Tehát úgy tűnik, hogy a testépítés nem a csillagokban van.

Táplálkozás és edzés testtípus szerint

Ennek oka a helyreállítási időszak, amelyre az izmoknak intenzív edzés után szükségük van. Ez sokkal nagyobb, mint a mezomorf és az endomorf esetében. Ez azonban nem azt jelenti, hogy a testépítés átjárhatatlan út.

különböző testtípusok a nők fogyás rosszul irányított fogyás

Csak annyit kell tennie, hogy izmainak elegendő ideje álljon helyre az intenzív edzés után. Ennek egyik módja az, hogy olyan gyakorlatokra összpontosítson, amelyek egyszerre több izomcsoportot edznek. Az úgynevezett összetett gyakorlatok így van.

Különösen, ha egyesíti 3 napos ütemterv vagy a 4 napos ütemterv ahol röviden és intenzíven edzel, tökéletesen ki tudja aknázni a lehető legjobban magát, és hagyja, hogy izmai növekedjenek.

A táplálkozás szempontjából bölcs dolog azokra az emberekre, akiknek ectomorph formája van, gyakran étkezzenek, és keressék a fehérjék és lassú szénhidrátok jó kombinációját.

különböző testtípusok a nők fogyás fogyás az olanzapin leállításával

Szükség esetén kiegészítheti ezt olyan kiegészítőkkel, mint például fehérjepor. Végül az is fontos, hogy az izmait éjjel nem bontják le, mert a test nem rendelkezik elegendő tápanyaggal ebben az időszakban.

különböző testtípusok a nők fogyás mindent megteszek a fogyásért

Ezt katabolizmusnak is nevezik. Könnyedén megakadályozhatja, ha alszik mielőtt valamit eszik lassú fehérjék. Ezután a test felszívja ezeket az éjszaka folyamán. Mellesleg, tudta, hogy Frank Zane, a Mister Olympia háromszorosának nyertese szintén ektomorf?

Testalkatok

Tehát a remény minden bizonnyal nem veszik el, csak azért, mert ektomorf vagy. A különböző testtípusok a testépítéssel kombinálva: A mezomorf Mint korábban már említettük, a mezomorfnak van a legmegfelelőbb képessége, hogy jó testépítő legyen. Ugyanakkor nem fogsz odaérni egyedül.

Még akkor is csak edznie kell és figyelnie kell az étrendjét.

Fogyj okosan, hormonális testtípusok

A legjobb edzésmód a kardió és az erőn történő edzés kombinációja. Az erősítő edzésnél fontos összetett gyakorlatok kombinálható elszigetelő gyakorlatokkal. Ezt egy edzési ütemtervben dolgozza fel, ahol az összes izmot kiképezi. Gyors haladást fog tapasztalni, főleg kezdőként, az izmok növekedésével. Bár úgy tűnik, hogy eleinte gyorsan megy, az idő múlásával észreveszi, hogy a test megszokja az edzési ütemtervet.

Hatályos:

Ennek eredményeként az izmok kevesebb ingert fognak érezni edzés közben, így kevésbé gyorsan növekednek. Ennek elkerülése érdekében fontos rendszeresen megváltoztatni az edzési ütemtervet, és továbbra is kihívni az izmait. Azok számára, akiknek a mezomorf teste van, fontos, hogy szemmel tartsa az étrendet. Nem csak gyorsan növeli különböző testtípusok a nők fogyás izomtömegét, hanem a zsír is gyorsan elfogyhat.

Különösen azért, mert nem azonnal veszi észre a megjelenését, de a zsír valóban a testében tárolódik. Ezért fontos különös figyelmet fordítani a kalóriabevitelre és különösen a szénhidrátok mennyiségére. Ha a tested nem fogyasztja őket, akkor zsírként tárolódnak. És ez valószínűleg nem az, amit akarsz. A különböző testtípusok a testépítéssel kombinálva: Az endomorf Endomorfként könnyen híz, de sajnos nem csak az izmokban.

A túlnyomó többség még jobban nyeri a zsírtartalmat, mint az izomtömeg. Szerencsére ezt a lehető legnagyobb mértékben megakadályozhatja, ha edzés közben mind kardio- mind erőerő-edzést végez.

Hogyan alakultak ki ezek a különböző testtípusok?

Erősítő edzés az izomtömeg és a kardio edzés fejlesztése érdekében annak biztosítása érdekében, hogy zsírtartalma ne növekedjen túl sokat. Ezen felül izmainak viszonylag kevesebb pihenésre van szükség. Ennek az az előnye, hogy kevesebb különböző testtípusok a nők fogyás kell tartania a különböző készletek között, és intenzívebben edzhet. Különösen akkor, ha ezt egy jó étrenddel kombinálva próbálja a cukrokat és az egészségtelen zsírokat a lehető legnagyobb mértékben elkerülni. Az ektomorftól eltérően, amely esténként extra szénhidrátot is felvehet, az endomorfnak ajánlott, hogy este hagyja el a szénhidrátokat és az egészségtelen ételeket.

Lapos has zsírégetés gyorsan zsírré alakítják, ha nem fogyasztják el őket.

És a méltányos a tisztességes: este és éjszaka nem fogyaszt sok energiát.

MEZOMORF TESTALKAT:

A fehérjebeviteltől függően lehet, hogy kiegészítők szükségesek vagy nem. Elvileg a testtípusodnak nem kell megakadályoznia a testépítést. A testépítéssel párosuló különböző testtípusok eltérő megközelítést igényelhetnek a táplálkozással és az edzéssel kapcsolatban, de valójában mindenki a legtöbbet hozhatja ki magából, ha betartja a neki legmegfelelőbb ütemtervet.

Milyen testtípusod van? És észreveszi, hogy ennek van hatása a testépítés során? Tudassa velünk egy megjegyzésben!